Vizuelno (blokovsko) programiranje - V razred

Opisivanje algoritama ređanjem blokova naziva se vizuelno (blokovsko) programiranje

Kroz primere koji slede upoznaćeš se s osnovnim elementima ovakvog programiranja. 

Učenjem osnovnih koraka programiranja moći ćeš bolje da razumeš kako funkcionišu uređaji koje svakodnevno koristiš. Možda ćeš poželeti da i ti jednog dana postaneš programer.

Organizacija Code.org omogućava učenje osnovnih elemenata programiranja učenicima svih uzrasta, čak i najmlađima (deci uzrasta od četiri do šest godina). Programiranje se uči uklapanjem blokova. Ova organizacija na svojim veb-sajtovima http://code.orghttp://hourofcode.com i http://studio.code.org (CodeStudio) objavljuje tekstove, video-uputstva i savete za učenje blokovskog programiranja. Najveći deo sadržaja ovih veb-sajtova dostupan je i na srpskom jeziku.

Na veb-sajtovima organizacije Code.org možeš da učiš programiranje družeći se sa poznatim junacima iz crtanih filmova i popularnih igrica. Spisak junaka koji pomažu u učenju stalno se povećava. Organizacija Code.org često dodaje nove junake u materijal za učenje programiranja, ali se dešava i da deo materijala i neki junaci budu uklonjeni sa veb-sajtova ove organizacije.



ZADATAK 1 

Tvrdnja

Tačno

Netačno

Vizuelno programiranje je namijenjeno progamerima.

 

 

Blokovsko programiranje omogućava učenje programiranja učenicima svih uzrasta.

 

 

Savladaj osnovne blokove za pisanje programa uz pomoć junaka iz crtanih filmova Angry BirdsPlants vs. Zombies i Ice Age.

Savladaj osnovne blokove za pisanje programa uz pomoć junaka iz crtanih filmova Angry BirdsPlants vs. Zombies i Ice Age.

Zadatak se nalazi na veb-adresi https://studio.code.org/hoc/1 i sastoji se od 20 koraka različite težine. Svaki korak je jedna mozgalica koju treba rešiti. Potrebno je da se ponuđeni blokovi iskoriste za rešavanje problema. Jedan blok može da se upotrebi više puta. U neke blokove je potrebno upisati brojeve. Neki blokovi nude mogućnost da se izabere jedna od ponuđenih vrednosti.
















Kada rešiš svih 20 mozgalica, uspešno si završio/završila svoj prvi sat programiranja.



Коментари

Популарни постови са овог блога

Rad na dijeljenim dokumentima - VII razred

Hiperveza i hipertekst - VII razred

Prijedlog tema za prvi projektni zadatak - VII razred